CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2011. április 3., vasárnap

Szünet - Elcsesztem

Sajnos, igen, jól látjátok, a Fulladás szüneteltet. Viszont nem fair azt mondani, hogy eltűntem. Hibáztam, ember vagyok. Egyszerűen nem túl nagy az agyam, elhavaztam magam, a blog pedig ki ment a fejemből - teljesen. Ma MSN beszélgetés közben jött szóba Cathy-nél, én pedig: "o.O A kurva életbe." Nagyon elcsesztem, tudom. Viszont, cicák, soha nem tűntem el, mert úgy gondolom, azért minden blogom elég aktív, az MSN címem is publikus, illetve Facebook-on is fent vagyok. Nagyon szégyellem magam, hiába minden mentség már. Sajnálom. A blogot befejezem nyáron, vagy a tavaszi szünetben. Maratont fogok rendezni, remélve, hogy ezzel kiengesztellek Benneteket.

Puszi: Alice

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Sebaj van ez így de tudom hogy befogod fejezni mert mindig állod a szavadat!!!!És várom hogy majd milyen lesz a folytatás!!
Melinda